sultan papağanım var dün 3 kere kustu ve halsizlik var. bugün veterinere götürdüm kusmaması için bir ilaç ve antibiyotik verdik 1-2 damla. 1-2 saat geçmiş olmasına rağmen uyku hali arttı ve yeminide yemiyor. Normalmidir ne yapmam gerekir.
sultan papağanım var dün 3 kere kustu ve halsizlik var. bugün veterinere götürdüm kusmaması için bir ilaç ve antibiyotik verdik 1-2 damla. 1-2 saat geçmiş olmasına rağmen uyku hali arttı ve yeminide yemiyor. Normalmidir ne yapmam gerekir.