Başlıkta da belirttiğim gibi sokaktan sahiplendim dişi kötü durumdaydı çektirdim ama çekerken kökünü içerde bırakmış veteriner iltihaplanmıştı başka veterinerde kalan kökü aldılar iltihaplı kısımları kimyasal dağlama yaptılar veteriner iltihap kurtucu damla ve sprey verdi hangisini yapabilirsen dedi ikiside aynı ilaç biri sprey versiyonu neyse ben bi kaç gün damlattım fakat şimdi bana gelmiyor korkup saklanıyor çıkaramıyorum da mamayı da çorba mama olanları yiyor ben bu keratayı nasıl sakinleştirebilirim ? ve damlayı ağzına nasıl damlatabilirim ? gözlerini kapatsam bi örtü örtsem üstüne filan iş görür mü ? kedimin adı Dilocan 11 yaşında