Kedimin korneasının zarar görmesi

Merhaba kedimin korneası zarar gördü,3-4 ay oluyor, sık götürdüğüm veteriner damla ve terramycin krem vermişti geçmedi,sanırım tedavide de geç kaldık böylelikle,başka bir Veteriner damla ve kolajen verdi, bitene kadar kullanın,sonra kontrole gelin dedi,ilaçları kullanıyoruz ama gözü iyileşmiyor sanki.Göz ameliyatı yapan Edirne’ye yakın nereler var,yardımcı olursanız çok sebinirim iyi akşamlar.