Kedi maması seçimi ne almalıyım?

Yerli markalara çok fazla ön yargı var sebebini cidden tam anlamış değilim içerik tablosuna baktığımda çokta ciddi farklar bulunmuyor global royal canin proplan gibi mamalardan şuanda klicker tavuklu mama kullanıyorum bundan öncede mystic tavuklu kullanıyordum araştırdığım kadarıyla b vitaminleri de baya önemliymiş o yüzden klicker a geçtim mystic biraz vitamin açısından gerideydi ama kime sorsam git royal canin al diyor hem mystic hemde klicker içeriklerini yanyana koyun royal canin ile çok çok daha iyi içeriği royal canin den nd ve acaba alın diyorlar en büyük boy paketi bile alsan kilosu 600-700tl ve ben büyük paket almıyorum 1 kedim var 40-50 gram yiyor onun yerine ufak max 3kg şeklinde mama alıyorum klicker 400tl kilosu mesela hemde 1kg şeklinde ayda 1-2 kez almam yetiyor ne alıp almayacağımı bilmiyorum artık çok sık mama değiştirdim 6 ayda 3-4 mama değiştirmişimdir veterinere götürecem bu klicker bittikten sonra değerlerinde absürt bir durum yoksa devam edecek gibiyim ama sizlerinde denediği yıllardır kullanıp memnun olduğu kilogram fiyatı 500tl altı olup max 3kg boyutlarda mama kullanıyorsanız önerebilir misiniz?

Ben fellicia yavru & anne maması kullanıyorum yavru kedim için. Memnunum. İçeriği de gayet besleyici. Yavrunun tüm ihtiyaçlarını karşılıyor. %40 protein içeriyor örneğin. Çok iyi değer. Kedimin gelişimi de iyi bu arada. Yabancı markaların vergisini ödüyoruz diye pahalılar ve pahalı diye de daha iyi algısı oluyor insanların kafasında. Millet olarak ne kadar fazla ödersek o kadar iyi hissediyoruz.

1 Beğeni