Beyaz kelebeğe ağızdan çok az nidazol ve gözüne damla damlattim 2 gün önce ama hala kötü duruyor tipe de aynı şeyleri dün yaptım ama ondan hiçbir değişiklik olmadı gözlerini kaldirdigimda gözünu zor görüyorum bunu nasıl düzeltebilirim
Geçmiş olsun durumunda bir değişiklik var mı?
Geç gördüm kusura bakma tip o akşam elimde oldu kelebekte düzeldi sadece vücudu bitkin toparlar kendini zaten
Antibiyotik tek sefer kullanmakla işe yaramaz en az 5 gün sabah akşam 2-3 damla antibiyotik damlatın
