Beta türü balığımın iştahı kapandı,rengi soldu ve kuyruğu kıstı ve suyunun üzerinde tartıp sonra düzelmeye başladı ne yapmalıyım
BactoFish ad lı ilacı 3 gündür kullanıyorum suyun üzerinde yatması geçti ama diger leri devam ediyor.Neyapayım
Beta türü balığımın iştahı kapandı,rengi soldu ve kuyruğu kıstı ve suyunun üzerinde tartıp sonra düzelmeye başladı ne yapmalıyım
BactoFish ad lı ilacı 3 gündür kullanıyorum suyun üzerinde yatması geçti ama diger leri devam ediyor.Neyapayım
Bunlar beta balığında stres, hastalık ya da su koşullarından kaynaklı belirtiler olabilir. Özellikle iştahsızlık, renk solması ve kuyruk kıstırma gibi durumlar genelde balığın iyi hissetmediğini gösterir. İlacı kullandıktan sonra suyun üzerinde yatma davranışının geçmesi iyi bir işaret ama diğer belirtilerin devam etmesi tedavinin henüz tam işe yaramadığını gösterebilir.
Şunları bir kontrol etmeni öneririm:
BactoFish genel bakteri enfeksiyonları için ama eğer balığın sorunu parazit kaynaklıysa işe yaramaz. Gerekirse ilaç değiştirmek ya da suya sarımsak suyu eklemek gibi doğal destekler de düşünebilirsin.
Durum devam ederse net fotoğraflarla birlikte bir balık veterinerine ya da deneyimli bir akvariste danışmak iyi olur.
Balığın ne zamandır bu halde olduğunu ve su sıcaklığı gibi bilgileri de paylaşırsan daha net fikir verilebilir.