5.5 aylık kedim var ve 6. ayına girecek 6. ayında kısırlaştırmayı düşünüyorum bir sorun olur mu kızgınlığa girmeden idrar püskürtmeden bu isin önüne gecmek istiyorum annem titizlik hastası diğer türlü cok korkuyorum eve idrar püskürtürse ve o koku cıkmazsa kediyle beni sokağa atarlar ![]()
5-6 aylar idealdir. Veteriner hekimin önerisiyle birlikte bence biran önce yapmalısınız.