Arama sonuçlarınız

  1. Sultanım

    Sokak köpeği beslenmesi

    Yaklaşık bir ay önce çok sıska, insanlardan korkan, sahipsiz bir köpek gelmişti bizim binanın etrafına. Yan binadaki adam ona mama verdiği için de ayrılmadı burdan. Ama mama veren adam dışındaki insanlardan çok korkuyor. Hatta bizim sokağın köpeği olan bodur boylu Fındık'tan ve uzun yapılı bir...
  2. Sultanım

    İspinozlar ne zaman tüye girer?

    ( Öncelikle konuyu kanarya bölümüne açtığım için özür diliyorum. İspinozlara en yakın konu olduğunu düşündüğüm için buraya açtım 🙃 ) Herkese iyi günler, benim küçük bir sorum olacak. Acaba zebra ispinozları ne zaman tüye girer, tüy değiştirme döneminde nasıl beslemeliyim, özel mama vermelimiyim...
  3. Sultanım

    Banyo keyifi 🐦⛲

    Havalar ısınmaya başladı . Bu gün de burası güneşli, ben de iki şapşiğe keyif yaptırayım dedim. Bir yandan mis gibi güneş, bir yandan süper manzara, bir kapta da su olunca duramadılar... 🔆🏞
  4. Sultanım

    Biraz kendimden bahsedeyim =)

    Merhabalar, Ben uzun süredir bu forumda üyeyim ve üye olduğumdan beri şunu gördüm; bu forum diğer üye olduğum forumlara göre daha aktif ve daha samimi. Burada rahatça sorular sorabiliyorum, ve başkalarına da bilgim dahilinde cevaplar veriyor ve bundan mutluluk duyuyorum:). Ama bu süreç boyunca...
  5. Sultanım

    Sultan papağanı için en iyi malzemeler neler?

    Bir sultan papağanı için ana malzeme markaları önerebilir misiniz? Yem, kalamar kemiği , yemlik , suluk vb. malzemelerde en iyi ve güvenilir markalar neler? Yardımcı olursanız çok sevinicem 🙃 🙂
  6. Sultanım

    Albert Einstein'ın bir sözü...

    "Üçüncü dünya savaşında hangi silahlar kullanılacak bilmiyorum, ama dördüncüsü taş ve sopa ie yapılacak." Alber einstein'ın bu sözünü duyduğumda ne kadar haklı olduğunu düşündüm ve bu sözü bilmeyenler ile paylaşmak istedim. Sizce de çok haklı (ve bi o kadar da endişe verici) bir söz değilmi😶.
  7. Sultanım

    Sultan papağanı mı Pakistan papağanımı

    Cok kararsız kaldığım için yardımınızı istiyorum😊. Soru gayet basit; Pakistan papağanı mı, sultan papağanı mı alsam sizce. Şöyle ki elimdeki kafes yeterince büyük, ikisi için de uygun. Üretim falan da yapmayı düşünmüyorum ama çift olarak beslemek istiyorum. Yavrusu olursa sahiplendiririm en...
  8. Sultanım

    Kafes tellerinin aralığı ne kadar olmalı

    Başlıkta da belli olduğu üzere sorum şu: Bir sultan papağanının kafesinde tellerin aralığı kaç cm olmalı Evde yaptığım kafesin telleri için kullanacagım çıtaların arası iki cm mi üç cm mi olsun karar veremedim. Çıta bir cm kalınlığında olunca iki cm bana çok az geldi, ama...
  9. Sultanım

    yeşil baş ördeğin fiyatı ne kadar

    Ne kadar ararsam arayım yeşil baş ördeğinin -yavrusunun ve yetişkininin- fiyatının ne kadar olduğunu bulamadım. Bu konuda bilgisi olan arladaşlar varsa yardım edebilir mi?
  10. Sultanım

    Renki A4 Nerede Satılır?

    Merhaba arkadaşlar, ben kağıtta bir şey yapacağım ve bunun için bana kırtasiyelerde satılan ana renkler değil renk tonlarından lazım, kahverengi-bordo tarzı. Acaba İstanbul'da böyle satan bir yer biliyormusunuz. İstoç'ta vardır belki ama işte tam olarak adres bilmeyince gidemiyorum😕. İnternet...
  11. Sultanım

    İstek Vahşi hayvanlar hakkında bölüm

    Ben tüm hayvanseverler gibi hayvanları beslemeyi, onlara bakmayı çok seviyorum. Bunun dışında onlar hakkında araştırmayı da çok seviyorum. Ve bu konudaki bilgilerimi forumdaşlarım ile paylaşmak isterim. Yani kısaca bir isteğim olacak, bu forum içinde vahşi hayvanlar hakkında acaba bir bölüm...
  12. Sultanım

    Evde Yavru Ördek Bakımı Hakkında Her Şey

    Ördekler yavruyken herkese tatlı bir canlı olarak gözükebilir ama emin olun ki doğru ortamda ve şartlarda bakılmaz ise hayat sizin için çekilmez olur. Çünkü ördek daima sizi takip eder ve sizi arkadaş beller. Ancak o kadar güzel bir şey değildir. İkide bir vaklayan bir kuyruğunuzun olduğunu...
  13. Sultanım

    Banyodan sonra ki durgunluk

    Benim iki minik civcivi ara sıra banyo yaptırıyorum. Güneşli günlerde su ile elimle hafif hafif ıslatıyorum. Bugün hatta bir iki saat önce bir tanesini( adı Limon )ıslattım ama güneşte dışarıda kuruması için bırakmadım. Kutusunun içine koydum. Kutu sıcak ve iki civcive göre büyük bir kutu. Ben...
  14. Sultanım

    Sektörün Hayvan Deneyleri😢😠

    Bazı deneylerde hayvanların acıdan çığlık atmamaları için önce ses tellerini kesiyorlardı.Öldürme ve hasar sınırlarını anlamak için labaratuvarda uzun süre işkence görüyorlar. Yasak ve yasalar ne yazık ki deneyleri durdurmadı. Çünkü makyaj ve bakım ürünleri üzerinde yapılan küresel bir rant...
  15. Sultanım

    Rozella papağanı hakkında

    Merhaba sevgili forumdaşlar🙂 Ben ne zamandır Sultan papağanı almak istiyordum. Ama bi arkadaşın Rozella papağanı varmış ve satacakmış. Ben de almaya karar verdim. Ama bu papağan hakkında bi iki minik bilgi dışında neredeyse hiç bir şey bilmiyorum. Acaba hiç bu papağanı besleyen var mı...
  16. Sultanım

    Merabaa🤗🤗

    Mrrabaa👋. İstanbul'da yaşıyorum ve (ailem ile birlikte) dokuz kedi büyüttüm. Şu an evimizde balık besliyoruz ve ben papağan almak istiyorum. Bu forumdan da güzel bilgiler edineceğimi düşünüyorum:)