Gribi Nasıl Atlatıyorsunuz?

Songul sahin

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
12
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Konum
İstanbul
Değerli hayvansever dostlar, 2019 yılına girdiğimden bu yana gribim.

Bir türlü atlatamadım. Tüm organik gıdaları tüketsemde, tüm ilaçları kullanıp, iğneleri vurulsamda maalesef geçmedi bir türlü. Detaylı incelemesini rica ediyorum hangi hastaneye gitsem bana üşütmüşün diyorlar. Tamam üşüttüm de bu kadar da değildir :)

Bu yıl grip oldunuz mu? Ve gribi nasıl atlattınız?
Ben senede 1 yada iki defa olurum sadece boğazım şişer okadar ama sizinki kronikleşmiş bence hastalanmaya yakalanacagina inandığın an bol kelle paça işkembe ve bol C vitamini ye geçmiş olsun.
 

Songul sahin

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
12
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Konum
İstanbul
Kelle paça ve C vitaminleri takviyesi yapıyorum. Grip için ilaçlar var onları kullanıyorum ama genel olarak evde yapılan gıdalar tuketiyorum örneğin nane limon zencefil limon kuşburnu çayı bunların hiç biri sallama hazır olanlardan olmasın boğaz enfeksiyonuna en iyi gelen narin kabukları ve içindeki o beyazlarını birlikte kaynatıp sabah ackarnina içiyorum
 

Tevfik

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
2,849
Çözümler
12
Tepkime puanı
1,932
Puanları
113
Konum
Türkiye
@Songul sahin tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim fakat sakatat yiyemiyorum ben maalesef, belki de kelle paça yemeyen insan olur mu hiç diyeceksiniz ama maalesef durum öyle :)
 

Songul sahin

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
12
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Konum
İstanbul
@Songul sahin tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim fakat sakatat yiyemiyorum ben maalesef, belki de kelle paça yemeyen insan olur mu hiç diyeceksiniz ama maalesef durum öyle :)
Kötü çok kötü sakat at yiyebilseydiniz keşke ama yapacak birşey yok benim kızımda yemiyor çok uğraştım ama olmuyor sizinki ozaman kronikleşmiş
 

Kedim

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
8 Mar 2019
Mesajlar
61
Tepkime puanı
28
Puanları
18
Konum
İstanbul
İlaç bir çözüm değildir, en son yapılması gereken şeydir ilaç unutmayalım ki Zararlı hücreler ile beraber YARARLI hücreleri de öldürüyor.

2 aydır boğazımda bir sıkıntı var bunu ben hissediyorum, kulak burun boğaz uzmanı'na gittim hiçbir şey yok diyip yolladı, tekrar randevu aldım Perşembe günü hastaneye yatacağım endoskop çekilecek.

Geçmiş olsun Tevfik abi.
 

Tevfik

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
2,849
Çözümler
12
Tepkime puanı
1,932
Puanları
113
Konum
Türkiye
@Kedim asıl sana geçmiş olsun kardeşim, çok üzüldüm inan. Dikkat et kendine, @HayvanSever hocamın dediği gibi, eğer sürekli hastalığınız var ise ileri de kalıcı hasarlara sebep olur bunu unutmayın, diye bizlere seslenmişti.
 

Kedim

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
8 Mar 2019
Mesajlar
61
Tepkime puanı
28
Puanları
18
Konum
İstanbul
@Tevfik teşekkürler abi guatr olabilir diye şüpheleniyorum, internetten birazcık araştırdım bütün belirtiler var şu endoskop çekilsin en azından tanı koyulsun ona göre bir muayne döngüsü oluşturulsun şu 2 haftada 6/7 kilo vermişim :(
 

Tevfik

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
2,849
Çözümler
12
Tepkime puanı
1,932
Puanları
113
Konum
Türkiye
@Kedim kardeşim çok dikkat etmelisin kendine, bunlar çok ciddi kilolar Allah korusun daha da kötüye gitmeden çok daha önce önlem alabilirsin. Bende 95 kilodan 83'e düştüm ama spor ile düşmüştüm ben, seninkisi hastalık; kesinlikle dikkat et!
 

destanhbf

Hayvansever
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
262
Tepkime puanı
166
Puanları
43
Konum
Alanya\Antalya
Değerli hayvansever dostlar, 2019 yılına girdiğimden bu yana gribim.

Bir türlü atlatamadım. Tüm organik gıdaları tüketsemde, tüm ilaçları kullanıp, iğneleri vurulsamda maalesef geçmedi bir türlü. Detaylı incelemesini rica ediyorum hangi hastaneye gitsem bana üşütmüşün diyorlar. Tamam üşüttüm de bu kadar da değildir :)

Bu yıl grip oldunuz mu? Ve gribi nasıl atlattınız?
@Tevfik hocam konu belli. yapacaklarınızı sıralıyorum.
1 adet B vit ampul
1 adet C vit ampul
1 adet Ulcuran ampul (mide koruyucu)
1 adet Avil ampul (anti alerjik)
1 adet Dekort ampul (anti alerjik-Ödem çözücü)
1 adet Primperan ampul (Anti emetik)
1 adet Novalgin Ampul (Ağrı kesici)
bunları temin edin . eczanede satılıyor. her biri. olabilecek ihtimaller karşısında alerji ilacı ödem söktürücü mide koruyucu bulantı ilacı ve herşey dahil tam bir kokteyl. etrafında bir sağlık çalışanı varsa tanıdığın rica et damaryolu açsın 250 mediflex içinde göndersin damardan. şu karışımdan 1. yi aldığında farkı 2. yi aldığında hastalıktan kurtulduğunu göreceksin. tabi hastalık sürecinde boll sıvı gıda. bol sıcak yemek.
ben reçete yazmıyorum. bir sağlık çalışanıyım. bu ilaçlar reçete olmadan eczaneden alınabilecek ilaçlar. yetişkin bir bireysiniz. novalgin alerjiniz yoksa ki bunu bilirsiniz zaten. diğerleri sorunlu ilaçlar değiller . tepki gösterecek kişiler varsa şimdiden belirteyim. acile gelen herkezin sarı serum varsa ondan takın o iyi geliyor. bi serum takın da iyi olayım. yada serum yemeden kendime gelemiyorum tarzinda bahsetttiği serum budur. sadece içerik daha zengin.
 

Tevfik

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
2,849
Çözümler
12
Tepkime puanı
1,932
Puanları
113
Konum
Türkiye
@destanhbf çok teşekkür ederim bilgilendirme için, şükür geçti gribim hastalığım kalmadı inşallah bir daha da çok zor olurum :)

Benim sana sormak istediğim başka bir soru var, benexol b12 devamlı kullansam herhangi bir sıkıntısı olur mu?
 

destanhbf

Hayvansever
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
262
Tepkime puanı
166
Puanları
43
Konum
Alanya\Antalya
@destanhbf çok teşekkür ederim bilgilendirme için, şükür geçti gribim hastalığım kalmadı inşallah bir daha da çok zor olurum :)

Benim sana sormak istediğim başka bir soru var, benexol b12 devamlı kullansam herhangi bir sıkıntısı olur mu?
hocam unutkanlık mı var. eğer varsa sürekli kullanabilirsin. haftada bir tek doz yaptırabilirsin. ki b12 düşer sürekli seviyesi aynı kalmaz. ama takviyeleyebilirsin.
 

Tevfik

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
2,849
Çözümler
12
Tepkime puanı
1,932
Puanları
113
Konum
Türkiye
@destanhbf unutkanlık yok, spor salonundaki arkadaşlar öneriyorlar vucüt geliştirme için oldukça sağlam etki gösteriyormuş, parçalanmamızı (splint) buna borçluyuz diyorlar.
 

destanhbf

Hayvansever
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
262
Tepkime puanı
166
Puanları
43
Konum
Alanya\Antalya
o konuda detaylı bir bilgim yok hocam. yani ben asıl kullanılış amacını söyledim. daha detaylıca araştırın derim.
 

Kedim

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
8 Mar 2019
Mesajlar
61
Tepkime puanı
28
Puanları
18
Konum
İstanbul
@destanhbf unutkanlık yok, spor salonundaki arkadaşlar öneriyorlar vucüt geliştirme için oldukça sağlam etki gösteriyormuş, parçalanmamızı (splint) buna borçluyuz diyorlar.

Tevfik abi, saçma gelebilir fakat gerçekten çok yararlı bir besin, bebe bisküvisi gerçekten protein deposu, kilo aldırıyor çoğu sporcu tüketir zaten sporcular bilir yararlarını kesinlikle tavsiye ederim.
 

Tevfik

Hayvansever
Kedi Dostu
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
2,849
Çözümler
12
Tepkime puanı
1,932
Puanları
113
Konum
Türkiye
@Kedim evet cici bebeler aşırı derece kilo aldırıyorlar fakat ben 95 kilodan yaklaşık 83 kiloya düştüm. Boyum 1.86, yapılı birisiyim vucüudumda yağ oranı da çok fazla değil. Şu an yağ oranım %15-16 civarındadır, spor salonundaki arkadaşların bana önerdiği ilaç tuhafıma gitti bunu eczacıma bir sormam lazım detaylı bir şekilde.
 

Benzer konular